Vivienne Night

Navigation Menu

Targi kosmetyczne

Dziś trochę o  na temat wydarzenia, które odbyło się w weekend, w trójmieście, a mianowicie o targach kosmetycznych Uroda 2014, które odbyły się w AMBER EXPO w Gdańsku. Oczywiście, nie mogłam się powstrzymać by się tam pojawić i sprawdzić jakie pojawiły się nowinki kosmetyczne. Niestety, od razu muszę przyznać, że trochę się rozczarowałam, liczyłam na wiekszą ilość stanowisk o tematyce makijażu, a niestety wiele ich nie było. Pojawił się Kryolan, Pierre Rene, pędzle Maestro, stanowisko sklepu internetowego www.kosmetykomania.pl, czy Paese Cosmetics.
Ze szkół była oczywiście pani Jolanta Wagner gdzie na stanowisku, istniała możliwość zapisu na jej szkolenie, które odbędzie się od 10-15.10 w Sopocie, niestety dowiedziałam się także, że zostało odwołane szkolenie w listopadzie, na które zamierzałam się wybrać i które też miało odbyć się też w Trójmieście Była także szkoła Beauty art, która raz po raz wykonywała chętnym makijaże.
 Po za tym było wiele firm z kosmetykami profesjonalnymi takie jak Norel, Clarena, Faromona Bielenda, jak również stanowiska z produktami do stylizacji paznokci np. Nsi, najlo. A propos Najlo to chyba to stanowisko było najbardziej oblegane, w swojej ofercie posiadają drukarką do nadrukowywania wzorów na paznokcie. Oczywiście ten bajer kosztuje niezłe pieniądze, moim zdaniem te pieniądze raczej szybko by się nie zwróciły nawet w salonie gdzie robiony jest tylko manicure i pedicure. Ale ogólnie efekt nadruku jest bardzo ciekawy. Udało mi. się nawet wejść na pokaz na temat tej drukarki. Była nawet możliwość  zrobienia sobie jednego paznokcia z takim wzorkiem sama oczywiście tez go sobie zrobiłam. Efekt? Świetny! Jednak sam zabieg stworzenia jednego paznokcia trwał około 15 minut. Przydługo.
 Z wydawnictw były stanowiska Make-up trendy, Paznokcie, Akademia Paznokcia, ale niestety wg mnie szału nie było, były także stanowiska o tematyce fryzjerskiej no ale ten temat mnie nie interesował.
Nie obeszło się oczywiście bez zakupów. Na targach kupiłam 2 paletki cieni : Sleek Rio Rio oraz Makeup Revolution Iconic3, pędzel Maestro nr 143, podkład Pierre Rene Skin Balance cover w kolorze 21 Porcelain.

Na pewno napiszę coś na temat moich nowości w kosmetyczce w innych postach :) 
Vivienne

0 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT