Vivienne Night

Navigation Menu

Makijaż świąteczny krok po kroku.

Hejka!


    Już za chwilę święta i każda z nas zapewne chciałaby pięknie wyglądać w te wyjątkowe dni. Z tego względu mam dla was propozycję świątecznego makijażu.





 Zatem do dzieła :) :




Na całą powiekę aż do brwi nałożyłam najjaśniejszy cień z palety
MAKEUP 
REVOLUTION ICONIC 3.


Na ruchomą powiekę nałożyłam 6 z kolei cień z tej samej paletki (niestety kolory nie mają nazw, co jest niewątpliwym minusem tego produktu).


Od połowy ruchomej powieki do zewnętrznego kącika oka nałożyłam najciemniejszy cień ze wspomnianej paletki.


Wzdłuż linii rzęs rysuję czarną kreskę kredką MAYBELLINE
THE COLOSSAL KAJAL.


Wewnętrzny kącik oka podkreślam sypkim cieniem INGLOT nr 79


Dolną powiekę maluję tym samym cieniem, który użyłam do pokrycia górnej, ruchomej, powieki oraz łączę z najciemniejszym cieniem z zewnętrznym kącikiem aby połączyć granicę między górną a dolną powieką.


Linię wodną podkreślam białą kredką INGLOT Soft Precision Eyeliner 31


Na koniec podkręcam rzęsy zalotką i tuszuje je tuszem MAYBELLINE 
THE COLOSSAL VOLUM EXPRESS 100% BLACK,
na usta nakładam czerwoną pomadkę.


Efekt końcowy.


Kosmetyki które użyłam do twarzy to:
- podkład BOURJOIS HEALTHY MIX w kolorze 52 Vanilla
- korektor MAYBELLINE AFFINITONE w kolorze 01 nude beige
- puderk KOBO PROFESSIONAL w kolorze 103 natural beige
- bronzer SEPHORA
- róż AVON w kolorze soft plum

pozdrawiam :*
Vivienne Night



2 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT