Vivienne Night

Navigation Menu

Makijaż sylwestrowy

Hejka!

Za chwilkę sylwester tak więc mam dla was propozycję na  makijaż na tą jedyną noc w roku  :)



 Tak więc zaczynamy :






Na całą powiekę aż do brwi nałożyłam najjaśniejszy cień z palety MAKEUP REVOLUTION
ICONIC 3












W wewnętrznym kąciku oka nałożyłam cień z palety SLEEK RIO RIO w kolorze cachca.




Na ruchomą powiekę nałożyłam szary cień z palety SEPHORA.



Zewnętrzną część oka oraz dolny zewnętrzny kącik oka podkreśliłam cieniem z palety SLEEK RIO RIO w kolorze leblon.
Dolną powiekę maluję tym samym szarym cieniem który użyłam do pokrycie górnej ruchomej powieki oraz łączę z czarnym cieniem z zewnętrznym kącikiem aby połączyć granicę między górną a dolną powieką.



Linię wodną podkreślam srebrną kredką.


Na koniec podkręcam rzęsy zalotką i tuszuje je tuszem MAYBELLINE THE COLOSSAL VOLUM EXPRESS 100% BLACK a na usta nakładam delikatny błyszczyk też z palety SEPHORA.




Efekt końcowy

Kosmetyki które użyłam do twarzy to:
- baza CATRICE PRIME AND FINE ANTI-RED BASE
- podkład PIERRE RENE SKIN BALANCE w kolorze 21 porcelain
- korektor MAYBELLINE AFFINITONE w kolorze 01 nude beige
- puderk KOBO PROFESSIONAL w kolorze 103 natural beige
- bronzer SEPHORA
- róż AVON w kolorze soft plum

Miłego malowania:)

pozdrawiam:*
Vienne Night

0 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT