Vivienne Night

Navigation Menu

Makijaż inspirowany kolekcją Moschino jesień/zima 2015/2016

Hejka!! :)

Ostatni weekend spędziłam na obserwowaniu odbywającego się w we Włoskiej Stolicy Mody -  Fashion Week Milan, gdzie projektanci pokazywali swoje kolekcje i kreowali trendy na jesień/zimę tego roku. Swoją drogą widziałyście już najnowsze trendy z Mediolanu na sezon jesień/zima? Niektórzy projektanci poszaleli ;)? Oglądając nowe kolekcje największe wrażenie wywarła na mnie kolekcja Moschino, którą zaprojektował Jeremy Scott. Spodobały mi się zwłaszcza użyte przez projektanta kolory. Przyjemnie byłoby w takim okresie oglądać na ulicach różnorodność barw w końcu jesień a zwłaszcza zima to taki szary okres za oknem. Na bazie wspomnianego wrażenia jakie wywołała na mnie kolekcja włoskiej marki powstał ten kolorowy makijaż.




Oczy:
Jako bazę pod cienie nałożyłam biały kamuflaż z KRYOLAN, aby podkreślić intensywność nakładanych barw. Następnie nałożyłam cienie ( INGLOT i SEPHORA) wymieszane wraz z duraline Inglota. Co dało dużą intensywność cieni. Następie pokryłam jeszcze raz cieniami powiekę tym razem bez duraline a na to nałożyłam pigment Inglot. Eyelinerem wykonałam czarną kreskę na górnej powiece natomiast linie wodną zaznaczyłam czarną kredką. Wytuszowałam rzęsy tuszem Colossal volum express  MAYBELLINE. Brwi podkreśliłam brązowym cieniem.




Twarz :
Na twarz nałożyłam podkład oraz rozświetlacz INGLOT. Przypudrowałam twarz pudrem  KOBO Profesional. Wykonturowałam brązerem SEPHORA oraz nałożyłam róż INGLOT.


Usta: Błyszczyk SEPHORA

Pozdrawiam
Vivienne Night :)


0 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT