Vivienne Night

Navigation Menu

makijaż wiosenny :)

Hejka!!

Jako, że dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny choć za oknem nienajlepsza pogoda. Postanowiłam stworzyć dla was wiosenny makijaż :)







Makijaż oka:

Jako bazy pod cienie użłyłam białego korektora. Następnie w kąciku oka nałożyłam cień sypki INGLOT nr 45,
na środek powieki nałożyłam cień w kolorze różowym z palety SEPHORA,
w zewnętrznym kąciku oka użyłam cienia ESSENCE 3D nr 05 irresistible blue sky,
Do tego narysowałam kreskę na górnej i dolnej powiece chabrowym eyelinerem z palety SEPHORA.
Wytuszowałam rzęsy górne czarnym i dolne chabrowym tuszem MAYBELLINE COLOSSAL VOLUM EXPRESS.
Linię wodną oka podkreśliłam białą kredką INGLOT nr 31.
Brwi natomiast zaznaczyłam używając środkowego odcienia z cieni INGLOT  nr 107R.







Na twarz nałożyłam:

- podkład PIERRE RENE PROFESSIONAL
 w kolorze  porcelain No 21
- rozświetlacz INGLOT nr 61
- róż INGLOT nr 68
- brązer SEPHORA







Na usta nałożyłam pomadki
INGLOT :

biała nr 100 na całe usta, następnie różowa na środek ust nr 96 oraz niebieska w kącikach ust nr 94.

co sądzicie o całokształcie? :)


Pozdrawiam
Vivienne Night

0 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT