Vivienne Night

Navigation Menu

Makijaż świąteczny

Witajcie :)

Dzisiaj mam dla was propozycję świątecznego makijażu, może szukacie inspiracji jak umalować się na świąteczne śniadanie. Tak więc "wyczarowałam" dla was make-up specjalnie na ten dzień.

Na twarz nałożyłam podkład INGLOT HD nr 73 , przypudrowałam pudrem sypkim INGLOT nr 04 , wycieniowałam twarz brązerem SEPHORA, policzki podkreśliłam różem INGLOT nr 68, aby rozświetlić twarz na kości policzkowe, nasadę nosa oraz na łuk kupidyna, na ustach nałożyłam rozświetlacz sypki INGLOT nr 01.




Makijaż oka wykonałam używając paletki SLEEK Rio Rio, paletki MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3 oraz sypkiego cienia INGLOT nr 45.
Jako bazy użyłam korektora MAYBELINE utrwaliłam go używając najjaśniejszego cienia z Make-up revolution.
Następnie na środek powieki nałożyłam złoty cień  (city of god) z palety Sleek ,
w zewnętrznym kąciku nałożyłam brązowy (ipanema) cień także z tej palety,
podkreśliłam bardziej zewnętrzny kącik oka najciemniejszym cieniem z palety Make-up revolution, wewnętrzny kącik oka rozświetliłam cieniem Inglot,
na dolnej powiece  użyłam cień Inglot , złoty cień Sleek oraz najciemniejszy z make-up Revolution. Oko podkreśliłam zielonym eyelinerem z palety Sephora,
 linie wodną oka zaznaczyłam białą kredką inglot nr 31.
 Podkręciłam rzęsy i wytuszowałam je maskarą Maybelline The Colossal Volume Express Waterproof w kolorze czarnym. Brwi podkreśliłam najciemniejszym cieniem Inglot nr 107.
Na usta nałożyłam pomadkę Inglot nr 56.


Jak wam się podoba taka wersja świątecznego makijażu??

Pozdrawiam
Vivienne Night

1 komentarz:

Follow @ VIVIENNE NIGHT