Vivienne Night

Navigation Menu

Rossmanowe promocje

Hejka


Dzisiaj o czymś co nie za bardzo uszczęśliwiło mój portfel :), a więc o promocyjnych zakupach w Rossmanie. Skusiłam się, jak pewnie wiele z was, na tą obniżkę kosmetyków i do mojej kosmetyczki trafiły trzy nowości. Tym razem z półek wybrałam coś czego jeszcze nie używałam i postanowiłam wypróbować.


Zakupiłam puder prasowany Affiniton MAYBELLINE w kolorze 03 Light Sand Beige, mam z tej serii korektor, który bardzo lubię, więc postanowiłam teraz przetestować puder, a po za tym że aktualnie nie mam żadnego prasowanego pudru który mogę zabrać wszędzie wrzucając go do torebki postanowiłam go kupić cena promocyjna wyniosła 15,30 zł.

Do zakupów dołączył korektor SkinMatch ASTOR w kolorze Ivory 001, jako że ten który używam obecnie się kończy, postanowiłam tym razem wybrać coś innej firmy. Kosztował 15,30 zł.

Skusiłam się jeszcze na rozświetlacz Silver highlighter LOVELY czasem lubię dać szansę naszym polskim markom i sprawdzić jakiej jakości są nasze kosmetyki :) Aktualnie pierwsze wrażenie bardzo dobre fajnie się mieni, dobrze napigmentowany i nie jest zbyt brokatowy jak to się czasem zdarza i zamiast rozświetlenia mamy brokat na policzkach. Zapłaciłam za niego 4,58 zł.

Tak więc o jutra zabieram się za testowanie nowych kosmetyków za jakiś czas dam znać jaka jest moja opinie na ich temat

Pozdrawiam cieplutko
Vivienne Night


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello again ;)


Today sth. for people who are now in Poland, and for those who would like to go do some shopping in Rossman store. Why exactly now i'm writing about Rossman? Sales of course! :) Thanks to those sales my purse hates me so much now... But, why I exactly bought?


Well three new things, not so much but the temptation was extremely strong, and I'm realy suprised that I didn't bought anything more (should I be proud of myself :D?).

Well sth. more about my shopping. I've bought new pressed pouder Affiniton MAYBELLINE in color 03 Light Sand Beige. I've corrector from this series which i like very much, so I decided to test the pouder. From other hand I don't have any pressed pouder which i can just put to my bag and get with me everywhere. I bought it also because the pirce was 15,30pln (around 3,80 euro).

To my cosmetics collection joined also corrector SkinMatch by ASTOR in color 001, 'cos that which i already have is finishing. I decided to try now Astor... we will see how it will be. The cost? Also 15,30pln / ~3,80 euro.

I tempted to buy also the highlighter Silver highlighter by LOVELY (I know i've already three highlighters, but... you know - Sales :D). Sometimes I like to give a chance to Polish brands and check the quality of the products :). The first impression is very possitive, well pigmented and is not to much glitter (sometimes instead of highlight we have glitter on cheeks). I paid 4,58pln (a little above 1 euro)

so from tomorrow i'm getting to make tests of new cosmetics, and soon i'll write what is my opinion about them :)

hugs!


Vivienne Night :)


6 komentarzy:

  1. ja akurat nic nie upolowałam jeszcze :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę miłego polowania :) Ja już nie mogę się doczekać promocji na kosmetyki kolorowe ;)

      Usuń
  2. Nice and lovely blog.I ilke it.Thanks for sharing.Follow me and get followed back on GFC if you are interested in following each other.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę udanych łowów na promocjach ;) Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ VIVIENNE NIGHT