Vivienne Night

Navigation Menu

Wieczorowy makijaż - nowy cień Inglot

Hejka!

Tym razem coś na wieczorne wyjście. Jak wiecie ostatnio zrobiłam zakupy w salonie Inglot, więc postanowiłam poddać testom nowe kosmetyki. I tak o to powstał ten makijaż wieczorowy. Wykorzystałam głównie kosmetyki marki Inglot z paroma wyjątkami.
Na twarz nałożyłam podkład Inglot HD nr 73,nałożyłam korektor pod oczy Maybelline Affinitone w kolorze 01, przypudrowałam buźkę podkładem Inglot nr 04. Do modelowania twarzy użyłam brązera Sephora. Na policzki nałożyłam róż Inglot nr 68 oraz rozświetlacz sypki Inglot nr 01.

Makijaż oka wykonałam cieniem sypkim z najnowszej kolekcji Inglot nr 111, który nałożyłam na całą ruchomą górną powiekę, Nad łukiem brwiowym nałożyłam najjaśniejszy cień z palety Makeup Revolution Iconik 3. Zewnętrzny kącik przyciemniłam granatowym cieniem Inglot nr 483. Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam cieniem sypkim Inglot nr 79 , który również nałożyłam na dolnej powiece , zewnętrzną część dolnej powieki pokryłam granatowym cieniem. Kreskę na górnej powiece namalowałam eyelinerem Eveline a linię wodną oka podkreśliłam czarną kredką Maybelline master kajal. Wytuszowałam rzęsy tuszem Maybelline Colosall Volume Expres Waterproof w kolorze czarnym.
Na usta nałożyłam błyszczyk z palety Sephora,



Jak Wam się podoba taki makijaż wieczorowy??

Pozdrawiam
Vivienne Night

0 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT