Vivienne Night

Navigation Menu

make-up tutorial

Vivienne Night Blog: tutorial

Hejka





Dawno nie było żadnego "tutorialowego" makijażu (ostatni tutaj), tym razem coś kolorowego w sam raz na maj :)



Long time I didn't make a make-up tutorial (last you can find here). So time to refresh this section and make sth. interesting and colourful for month, like may is:)





1) Jako bazy użyłam korektora MAYBELLINE utrwaliłam go używając najjaśniejszego cienia z MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3 

1) As a base I used corrector MAYBELLINE and consolidate it using the brightest shadow from MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3 

2) Następnie w miejscu gdzie wyczuwalna jest kość oczodołu nałożyłam brązowy cień z paletki MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3, a na  całą ruchomą powiekę nałożyłam biały matowy  cień INGLOT.

2) Next step is to put the brown shadow (I used shadow from MAKEUP REVOLUTION ICONIC in the place where the orbital bone is perceptible, later on whole movable eyelid I putted white-mat shadow by INGLOT.

3) Na środek powieki nałożyłam żółty cień INGLOT.

3) On center of eyelid I putted yellow shadow by INGLOT.

4) Następnie nałożyłam rózowy pigment INGLOT nr 126, aż do zewnętrznego kącika oka mieszając przy tym łączenie żółci z różem.

4) next step - to put pink pigment INGLOT no 126, until to outer cornet of eye, and combine in the same time pink with yellow.

5) Zewnętrzny kącik przyciemniłam dodając fioletowy pigment INGLOT nr 253 i roztarłam aby połączyć kolory.

5) The outer corner of eye I made darker by putting purple pigment INGLOT no 253 and pulped to combine the colors.

6)  Aby rozświetlić wewnętrzny kącik oka dodałam sypki cień INGLOT nr 79, na górnej powiece nad linią rzęs namalowałam kreskę eyelinerem, dolną powiekę podkreśliłam cieniami użytymi na górnej powiece (żółty, różowy i fioletowy).

6) To highlight inner eye corner I added loose shadow INGLOT no 79, on top eyelid, over line of eyelashes I painted the line using eyeliner, lover eyelid I emphasized by using shadows used on top eyelid (pink, yellow, purple)

7) Wytuszowałam rzęsy tuszem MAYBELLINE THE COLOSSAL VOLUME EXPRESS WATERPROOF w kolorze czarnym. Linie wodąoka podkreśliłam białą kredką INGLOT 

7) To finish the make up I used mascara MAYBELLINE THE COLOSSAL VOLUME EXPRESS WATERPROOF in black color. Water line emphasized by white pen by INGLOT.


8) Na usta nałożyłam bezbarwny błyszczyk.

8) On my lips I putted transparent lipstick.

Makijaż twarzy wykonałam:
-podkład INGLOT HD nr 73
-puder sypki INGLOT nr 04
-bronzer SEPHORA
-róż INGLOT nr 68
- brwi podkreśliłam najciemniejszym cieniem INGLOT nr 107
- rozświetlacz nałożyłam na kości policzkowe, nasadę nosa INGLOT nr 01.

To make this make-up I used:
-foundation INGLOT HD no 73
-loose puder INGLOT no 04
-bronzer SEPHORA
-blush INGLOT no 68
- eyebrows emphasized by  the darkest shadow of INGLOT no 107
- highlighter I putted on my cheek bones and nasal bridge INGLOT no 01.





co o nim sądzicie? :) Czekam na Wasze komentarze! :)

what do you think about this make-up? :) I'm wating for your comments!



pozdrawiam / hugs
Vivi:)




40 komentarzy:

  1. świetny świeży makiaż!! zapraszam do polubienia i obserwacji :) ja to juz robie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo miło, że się podoba. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny make-up :) Bardzo podoba mi się tai kolorowy makijaż oczu!
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słówka :)
      pozdrawiam i zapraszam częściej! :)

      Usuń
  4. The final result is AMAZING *O*
    I don't actually like the colors but togheter they look awesome! *^*
    Great tutorial.

    You asked for follow=follow. I'm following you. Follow back?
    sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks for those warm words :)
      greetings, and feel invite more often :)

      Usuń
    2. and i'm following you right now :)

      Usuń
  5. Grate I followed you here as Afina skater and add you on google+ as Loyko Marina
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks for following me :) i'll follow too :)

      Usuń
  6. so nice :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastic colours!
    Great blog, following you now on GFC and LB!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks :) i'm following you back on those sites :) keep in touch! :)

      Usuń
  8. masz talent i to mega !!!!
    http://patrycjapardej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) i zapraszam częściej :)

      Usuń
  9. Espléndido maquillaje!!!
    Gracias por la vista, ya estoy siguiendo tu blog.
    Besos.

    http://bajolalupadegiglio.blogspot.com/
    __________ «❈❈« «❈❈« __________

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias, espero que verte más a menudo aqui :) y yo estoy siguiendo tu blog tambien :)
      besitos :)

      Usuń
  10. Guapisima, tienes un blog genial! Me gusta mucho:)
    Así que encantada de que nos sigamos! Yo ya lo hago!
    FELIZ JUEVES
    besos
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias bebe :) gracias por "follow" estoy siguiendo tu blog :) feliz dia :)!
      besitos! :)

      Usuń

  11. You look absolutely fabulous! Have a lovely day <3


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Honey! Have a great day! :)

      Usuń
  12. Thank you so much for your comment. I just followed your blog and I'd very happy if you could follow mine back! ♥ xo
    frompeonies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx for comment :)have a great evening :)

      Usuń
  13. Love the hair! You looks so chic and beautiful eyes.

    www.trendin.com/womens-accessories-29

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your eyeshadow :)
    Do you want to follow each other? Let me know on my blog
    Kisses!
    http://rougelipsgirl.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :)!
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. the eyeshadow looks amazing!

    danielle | avec danielle

    OdpowiedzUsuń
  17. NICE !

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz przepiękne, niebieskie oczy! :)


    lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, świetnie :) Super kolorki! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ VIVIENNE NIGHT