Vivienne Night

Navigation Menu

Makijaż na zakończenie lata - tutorial / Make-up for the last part of summer -tutoraial

Makijaż na zakończenie lata / Make-up for the last part of summer 

Dawno nie było, żadnego makijażu. Upały trochę odpuściły tak więc postanowiłam stworzyć coś na końcówkę tego lata :)

IT's time for make-up post! The heat are stopped for a while, so I decided to creat something for the last part of summer.

Makijaż, wykonałam w większości kosmetykami INGLOT.
Make-up made using mostly Inglot Cosmetics.



1) Makijaż twarzy
  Na twarz nałożyłam podkład Inglot HD w kolorze 73. Pod oczy nałożyłam korektor Astor nr 001 Ivory. Cała twarz przypudrowałam pudrem Inglot nr 04. Do konturowania twarzy użyłam brązera Sephora. Róż na policzkach Inglot nr 68 oraz rozświetlacz także Inglot nr 01.

1) Face make-up
On face I've put underlay Inglot HD in  73 colour. Under eyes I used corrector made by astor nr 001 Ivory. I've powdered my face by powder made by inglot nr 04. I've countured my face using bronzer from Sephora. I finished face make-up with Inglot 68 blush and highlighter also from this brand number 01.

2) Makijaż oka
2) Eye Make-up




Jako bazy użyłam białego korektora Inglot nr 37.
As a base I used white corrector by Inglot number 37



Utrwaliłam go białym cieniem Inglot nr 373.
Consolidated with white eyeshadow Inglot nr 373.


Następnie w miejscu gdzie wyczuwalna jest kość oczodołu nałożyłam brązowy cień Inglot nr 107R.
Further,  in the place when we can feel bone of eye socket I've put the brown Inglot eyeshadow nr 
107R



Na środek powieki nałożyłam pigment Inglot nr 214.
In the center of eyelid I put pigment Inglot nr 214.



W zewnętrznym kąciku Inglot nr 153 roztarty wraz z różowym.
In outer corner of the eye I used Inglit nr 153 mixed with pink 



W wewnętrznym kąciku nałożyłam cień sypki nr 111, który przeniosłam na resztę powieki aby dodać blasku.
In inner corner I decided to use loose eyeshadow nr 111, which i spread to the remaining places of the eyelid.


Pod łuk brwiowy nałożyłam złoty cień Inglot nr 103. 
Under eyebrow bow I used golden eyeshadow Inglot nr 103.

Dolną powiekę podkreśliłam różowym pigmentem Inglot nr 126, w zewnętrznym kąciku użyłam ten sam kolor ( Inglot x) co na górnej powiece aby połączyć całość.
Lower eyelid I emphasized by pink pigment Inglot nr 126, also in outer corner of eye I used the same colour, which I used previously (inglot 153) on higher eyelig to connect everything.



Na górnej powiece narysowałam eyelinerem czarną kreską (Maybelline).
I used also the  black eyeliner on higher eyelid (Maybelline )

Dokleiłam sztuczne rzęsy Ardel klejem Ardel LashGrip.
I glued artificial eyelashes Ardel using glue Ardel LashGrip.

Linie wodną podkreśliłam białą kredką Inglot nr 31.
Waterline of eyelid I emphasized using white pencil Inglot 31

Na usta nałożyłam delikatny błyszczyk.  
Finaly - on lips I put, natural, almost nude lipstick.

Tak o to prezentuje się cały makijaż. Mam nadzieję, że się podoba i będzie dla Was inspiracją na tą końcówkę wakacji.
And here is it! The final make-up! I hope you enjoy this tutorial, and that this make-uup will be yours inspiration for finish of the holidays.



Pozdrawiam 
Greetings
Vivienne Night
Komentarze w stylu “fajny post/blog” i inne podobnie wyszukane nie będą publikowane.
 I will not publish very sophisticated comments like “nice blog/post”.









16 komentarzy:

  1. ale piękny makijaż:) masz cudowne oczy!
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny makijaż. Akurat moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Trochę musiałaś się namęczyć tym makijażem oka :o
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż. Chciałabym tak malować.
    Buziaki! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż oczu, bardzo podoba mi się jak cudownie przechodzą kolory na powiece :) Choć sama bym się chyba nie odważyła :(

    Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż

    ps dziękuje za komentarz u mnie mam nadzieje ze jeszcze wpadniesz
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda i pasuje do Ciebie :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory ale ja wolę stawić na naturalne odcieie skóry ;)

    Wiktoria z Rule0Breaker

    OdpowiedzUsuń
  9. I love it!

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdpowiedzUsuń
  10. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful colours indeed, bright but still great to wear on a common summer day:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely makeup post! Thanks for sharing and you look beautiful!!
    www.glamourbyzee.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow amazing make-up! Well done dear!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń

Follow @ VIVIENNE NIGHT