Vivienne Night

Navigation Menu

W zielonych barwach / In green colors

Czas powitać jesień, pora roku którą sama nie wiem czy lubię czy nie. Uwielbiam te kolorowe liście na drzewach, kasztany, które można znaleźć na ziemi, ale z drugiej strony nie lubię dni kiedy jest zimno, mokro i pada deszcz. 

It is time to say hello to the autumn. Honestly I don't know do I like this season or not. I love colorful leaves on the trees, chestnuts that I can find on the ground, but I hate days when is cold, wet and rainy.




Jako, że mamy dziś astronomiczną jesień to stworzyłam makijaż nawiązujący do tej pory roku, a przy okazji także w jesienno-zimowych trendach, bo zieleń jest teraz na czasie. :)

As we have today astronomical autumn I create make-up refer to this season and fashionable on autumn/winter season.



Makijaż twarzy
Face make-up

Podkład / Fundation Revlon Colorstay 220 Natural Beige
Korektor / Corrector Maybelline Affinitone 01 Nude Beige
Puder Sypki / Powder Inglot 04
Bronzer Sephora
Róż / Blush Inglot 68
Rozświetlacz / Highlighter Lovely Silver Highlighter


Makijaż oka 
Eye make-up


Jako bazy użyłam korektor Maybelline Affiniton 01 Nude Beige, który utrwaliłam najjaśniejszym cieniem z palety Makeup Revolution Iconic 3.


As a base I used corrector Maybelline Affiniton 01 Nude Beige and I fix it by  the brightest eyeshadow from Makeup Revolution Iconic 3.
Na połowę ruchomej powieki od wewnętrznego kącika nałożyłam bardzo jasny złoty cień z palety Ruby Rose.                                                                                                                                                                                                             In half of the eyelid from inner corner I used very bright gold eyeshadow from Ruby Rose pallet. 

W miejscu gdzie wyczuwalna jest kość oczodołu nałożyłam brązowy matowy cień z palety Makeup Revolution Iconic 3.                                                                                                                                                                                                  In the place when we can feel bone of eye socket I've put the brown mat eyeshadow from Makeup Revolution Iconic 3.


W zewnętrznym kąciku oka nałożyłam ciemny butelkowozielony cień z palety Ruby Rose, który roztarłam z jasno złotym cieniem.

In outer corner of the eye I used dark green eyeshadow from Ruby Rose and blended it with bright gold eyeshadow.

Dolna powiekę od zewnętrznego kącika oka podkreśliłam tym samym cieniem zielonym co na górnej powiece, a od wewnętrznego kącika użyłam złotego cienia z paletki Sleek Rio Rio , tym samym złotym cieniem zaznaczyłam linie wodną oka.

Lower eyelid I emphasized by gold eyeshadow from Sleek Rio Rio, also in outer corner of eye I used the same colour, which I used previously on higher eyelid to connect everything. 
Whaterline of eye I emphasized using gold eyeshadow from Sleek Rio Rio.




Brwi podkreśliłam cieniem Inglot 107R , natomiast rzęsy wytuszowałam tuszem Bourjois Beauty Full Volume.

Eyebrows I emphasized by eyeshadows Inglot 107R.  On eyelashes I used mascara from Bourjois Beauty Full Volume.

Na usta nałożyłam kremową pomadkę Inglot 02.

Finaly - on lips I put lipstick from Inglod 02.




Pozdrawiam 
Greetings
Vivienne Night
Komentarze w stylu “fajny post/blog” i inne podobnie wyszukane nie będą publikowane.
 I will not publish very sophisticated comments like “nice blog/post”.




1 komentarz:

  1. Piękny makijaż, nawet nie wiedziałam, że tak ładnie może wyglądać żółta kredka :))

    Zapraszam na nowy post:
    http://birthoffashion883.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ VIVIENNE NIGHT