Vivienne Night

Navigation Menu

Fashion Week Milan - Philipp Plein

Fashion week Milan spring/summer 2016 przeszedł do historii. Z tego powodu postanowiłam stworzyć dla Was cykl postów z najciekawszymi (wg mnie) pokazami.


Dzisiaj chciałabym napisać coś na temat kolekcji Philipp'a Plein'a. Dotychczas przeglądałam pokazy największych tuzów modowego świata - w tym roku postanowiłam, że znajdę czas aby obejrzeć większość pokazów i może odkryje coś nowego, ktoś lub coś mnie zainspiruje.




Zaczynając oglądanie pokazu wydawało mi się, że będzie tak jak w przypadku Moschino - tyle na wybiegu rekwizytów i tak skomplikowana sceneria - pewnie ma odwrócić to uwagę od kolekcji -pomyślałam. Jednak po chwili stwierdziłam, że wcale tak nie jest , pomimo dużej ilości dodatkowych elementów w postaci robotów skomplikowanego wybiegu, który się sam przesuwał nie przyćmiewa to kolekcji. Całość jest spójna, aranżacja pokazu współgra z  tym co projektant zamierzał nam pokazać.










Kolekcja jest nowocześnie glamrockowa - ot projektant odświeżył to i przerobił na swoją modłę styl, który przeboje wdarł się do świata mody i muzyki w latach 70-tych. Pojawiło się w niej dużo ćwieków, skóry oraz potężne dekolty, rozcięcia - co za tym idzie - podkreślono kobiecość. Na wybiegu pojawiły się białe ramoneski z ćwiekami - bardzo fajny pomysł, który mi się podoba - w końcu inne połączenie ćwieków - nie tylko z czarnym... no i w końcu dlaczego to ramoneska ma być tylko czarna?. Pojawiły się długie czarne suknie z wycięciami oraz ćwiekami nadające się na przyjęcia. Nie zabrakło siateczkowatych elementów takich jak rękawy czy prześwitujące bluzki,co jest obecnie w modzie i pojawiło się także u innych projektantów, osobiście podobają mi się takie elementy, nie lubię zakrywać całego swojego ciała zwłaszcza w upalne dni. Znalazły się tam także białe koszule, które bardzo ciekawie komponują się z glamrockowym stylem. Było także trochę ubrań z metalicznych tkanin zarówno sukienki jak i spódniczki. Kolekcja według mnie nie jest wyłącznie skierowana dla młodych dziewczyn, na wybiegu pojawiły się także białe i czarne marynarki z ćwiekami, które nadają się do pracy - takie połączenie elegancji "z pazurem". Każdy kto chciałby zwrócić na siebie uwagę tymi ubraniami na pewno by to zrobił. Cała kolekcja jest bardzo spójna nie pojawiły się elementy zupełnie do niej nie pasujące. Brakowało mi w niej obcasów, osobiście nie przepadam za płaskimi butami a zwłaszcza przy długich sukniach uważam, że szpilka lepiej wygląda.

Całe show bardzo przemyślane, wszystko ze sobą współgrało kolekcja , sceneria oraz muzyka. Uważam tylko, że początkowy element koncertu nie był potrzebny- takie przedłużenie pokazu. Brakowało mi trochę koloru kolekcja prawie w całości była w kolorach biało-czarnych, tylko parę elementów było czerwonych.

Show możecie zobaczyć tutaj (klik)

Jak wam podoba się ta kolekcja?? Dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam
VivienneNight



2 komentarze:

Follow @ VIVIENNE NIGHT