Vivienne Night

Navigation Menu

make-up karnawałowy 1

Witajcie :)


Karnawał trwa, więc mam dla Was makijaż elegancki ale nie klasyczny :)
Jeśli nie przepadacie za brokatami i bardzo świecącymi cieniami myślę, że taka propozycja Wam się spodoba.


Makijaż zaczęłam od makijażu oka 

Nałożyłam jasny cień na całą powiekę, aż po łuk brwiowy , brązowym cieniem zaznaczyłam załamanie powieki. 
Następnie wykonałam cieniem czarną kreskę wyciągając ja mocno poza oko. 
Tak samo postąpiłam ze złotym i granatowym cieniem. :)
Dolną powiekę zaznaczyłam czarnym cieniem.
Wytuszowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne rzęski.
Na twarz nałożyłam podkład oraz korektor, całość przypudrowałam aby utrwalić
Wykonturowałam buzie nałożyłam róż i rozświetlacz :)
Usta podkreśliłam matową pomadką w kolorze śliwki. 

Użyte kosmetyki:


Podkład Revlon Colorstay w kolorze 150 buff
Korektor bell hypoallergenic 
Puder Bourjois w kolorze 01 peach
Brązer The Balm Bahama Mama
Róż W7 w kolorze Baby Pink
Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer

Cienie

Sleek paleta rio rio kolory : leblon(czarny) , leme (granatowy), city of god (złoty)
Make-up revolution iconic 3 najaśniejszy oraz 7 kolorek od lewej (matowy brąz)
Inglot 107R do podkreślenia brwi
Matowa pomadka GOSH w kolorze plum 008


Rzęski ARDELL Natural
Pozdrawiam :)

Vivi Night

Komentarze w stylu “fajny post/blog” i inne podobnie wyszukane nie będą publikowane.

6 komentarzy:

  1. This makeup is on fleek!! Amazing!

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, inspirujący post :D Makijaż bardzo do mnie pasuje, chociaż zazwyczaj mniej maluję się na imprezy :D Pozdrawiam :)

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty look, makeup is indeed an art, you're flawless ;0
    I followed you on GFC, hope you can follow me back ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  4. A very amazing beauty and the makeup is full of color and life. Wow :) Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing eye make up!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ VIVIENNE NIGHT