białe szpilki ze stylizacją

Witajcie :) 

      Ostatnio wymarzyłam sobie białe szpilki, oczywiście nie mogłam się powstrzymać i nie urzeczywistnić swojego kaprysu. Tak więc "wyruszyłam" na poszukiwania owych bucików po sklepach internetowych. I tak właśnie do mojej kolekcji butów dołączyły białe cudowne pikowane szpileczki. 

     Jako, że nie wypaliła nam sesja zdjęciowa, bo modelka się rozchorowała :(, postanowiłam wykorzystać zarezerwowany czas w studiu fotograficznym i zrobić dla was stylizację z nowymi butkami :)
        Tak więc do szpilek ubrałam obcisłe jeansy oraz białą koszulkę zakupioną całkiem przypadkiem w... Pepco.

         Teraz tylko czekam na cieplejsze wiosenne dni, by wyjść na miasto w moich nowych szpilach :)


                              
                                               






Jak wam się podoba taka stylizacja?? :)

Butki kupione na www.deezee.pl

Pozdrawiam 
Vivienne Night :)

Prześlij komentarz

0 Komentarze