Wyprzedaże!:) - Sale'owe Stylizacje

Hejka!

Tym razem nie o makijażu ani nie o pielęgnacji, a coś o moich  zakupach na wyprzedażach. W tym roku (jak narazie;) ) nie rzuciłam się zanadto w wir szaleństwa zakupowego. Do moich ubrań dołączyły tylko 2 koszulki, spódniczka i kurtka, jednak jestem z nich bardzo zadowolona.

Przy okazji pracy w studiu z moim fotografem wykorzystałam wolną chwile (i jego samego), aby zrobić kilka zdjęć. Tak oto prezentuje się moja stylizacja :






spódniczka i bluzka : Stradivarius
rajstopy : Gatta
skarpetki : H&M
buty - hmm wyciągnięte z szafy kiedyś, gdzieś kupione ;)


Natomiast kurteczka (tym razem nie studio a plener ) prezentuje się tak :





kurtka: H&M
spodnie: Terranova
buty: CCC


W sumie miało nie być o makijażu ale, trafiła się fotka na którym ładnie go widać i nie mogłam się powstrzymać aby jej nie wrzucić ;)




Tak więc  życzę wam udanych zakupów na wyprzedażach :)

Pozdrawiam
Vivienne Night :):*





Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. Both outfits are very pretty but the first had my full attention from those gorgeous tights with the socks. I love that combination and, on your amazing legs, it is SO sexy and wow ;) That last shot featuring them was so exciting for me!! xoxo

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń